I ain't missing you at all!

Efter mycket om & men så har mammas sambo lyckats få igång min dator som bara dog i början av veckan. Tror faktiskt att det var mitt fel, lite i alla fall...
Idag är det jobb som gäller, IGEN! Skall bli riktigt kul, har ju jobbat på samma ställe sedan i måndags, så jag har nu kommit in i rutinerna:-) Otroligt kul!
Hade filmkväll igårkväll efter jobbet & jag & Erika satt & sjöng Mamma Mia låtar, dock kom vi inte ihåg texten så bra till alla låtar, men bra blev det i slutändan;-) heheh

Kommentarer
Postat av: beccis

har du något tips på vad jag kan göra idag, min sista dag på jullovet?

2012-01-08 @ 15:53:55
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0