Please forgive me I don't know what to do

Denna dag känns som en dag då man hinner med att göra en massa olika saker. På förmiddagen var jag vid min jobbcoach, första dagen. Det gick jättebra, har redan fått 2 nr som jag skall ringa ang jobb & visa mitt intresse. Sedan var jag förbi jobbet för att be om ett intyg om att jag jobbat där i sommar, men det visade sig att jag skulle ringa ett nr för att få ett sånt. Haha, har man inte koll på sånt så har man inte. Fick även reda på att ordinarie personal och nattpersonalen hade gett riktigt bra respons till oss sommarvikarier då chefen frågat om hur det gått i sommar. Dom hade även lämnat bra referenser till resursen, så nu är det bara för mig att ligga på dem om att få komma in:) Alltid kul att höra att man varit riktigt duktig! Detta var även den bästa sommaren på väldigt länge som dom haft!
Nästa år skall jag se till att jobba natt någon gång:) Hoppas det går!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0