Dag 16- Första kyssen

Hur mycket jag än försöker förtränga min första kyss så kommer jag aldrig att lyckas, det är nånting jag alltid kommer att bära med mig.

Det var med en kille jag gillat ett tag, han är ett år yngre än mig. Vi gick i samma skola från lekis-trean, så vi umgicks ganska mycket under den tiden. Vi gick även vid samma dagmamma; han, jag, hans lillesyrra & min lillebror, så vi fyra umgicks hela tiden. Det var en eftermiddag då jag & denna kille var i ett rum helt själva, vi satt & tittade på varandra sedan böjde han sig framemot mig & gav mig en puss på munnen. Sen kom våra småsyskon in & förstörde det magiska ögonblicket! hahah, sånt som oftast händer. Sen började dom att reta oss eftersom dom fattade vad vi hade gjort. haha, eftersom vi var så små så förnekade vi ju självklart det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0