You don't know what you got 'til you're missing it alot

Är helt slut, känns seriöst som om jag inte har något liv eftersom jag jobbar hela tiden. Igår jobbade jag kväll, så då var det bara att gå hem & sedan se på teve för att kunna koppla av innan jag skulle sova. Mitt i alltihopa så somnade jag, jag var så otroligt utmattad. Bra att jag somnade runt 23 igårkväll för skulle upp 06:10 idag. Började vid 07.00! Det känns som om jag missar massor av saker...
Så är lagom utmattad idag oxå. Det enda jag orkat göra idag var att ta min dagliga promenad, så otroligt skönt!  Måste köpa ett gymkort för min nästa lön:))

Skall nu fortsätta se skräckfilmen som jag påbörjade för någon dag sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0