Let us die young or let us live forever

Är trött på att alla skall snacka så gott om dig, tyvärr är det inte så att jag kan be dom sluta att snacka om honom. Tyvärr så vet dom inte heller hur du är utanför jobbet, dom har inte den blekaste aning! Dom hade då börjat undra, med tanke på att vi "bara jobbat ihop". Så jag bara sitter & håller med eller så tiger jag. Jag har egentligen lust att bara förstöra för dig, att berätta för alla vilket jävla svin du är, but I won't do that! Tänker inte sjunka till din nivå! Jag är mer vuxen & mer mogen än så:)

På tal om någonting helt annat, jag har hittat en Iphone som är riktigt billig! Borde jag köra till eller inte är den stora frågan!? Får dock fundera på det ett tag till, måste ju dock kunna överleva oxå. Lär ju inte få så mycket i lön från dem tre dagarna jag jobbade i september...
Så det återstår att se om jag blir med Iphone eller inte:) ehehhe

Skall nu lägga småbröderna & sedan se det okända!  Så vi hörs när vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0