Idol och hello kitty

Drömde om att någon av mina kompisar tvingade mig att söka till Idol. Sagt & gjort så gjorde jag det, jag sjöng för den gamla juryn & den nya juryn. Gud vad nervös jag var i drömmen, trodde att jag skulle tuppa av. Minns att jag sjöng Let it be- The Beatles, sjöng två meningar sen var jag klar. Laila & resterande jury tyckte att jag  var grym så hon tog upp guldbiljetten & gav den till mig. Shit vad glad jag var. Drömmen slutade med att jag, Katrin & Erika var i en Hello Kitty-affär...
Weird dröm?? eeeh jaa! Drömtydare tack!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vi åker hem den 15 igen, så är här 11 dagar :)



Att åka till Orlando i Florida är inte så dyrt, kostar cirka 8000/9000, Miami däremot är dyrare, där var jag förra sommaren och då betalade vi 12000 :) Så det beror på lite vart i Florida man vill bo :)

2011-10-09 @ 08:04:36
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0