I gotta go my own way

Sova, äta, jobba, äta, duscha, sova. Såhär är mitt liv just nu ungefär, gör ingenting annat än att jobba arslet av mig. Vilket är riktigt bra! Jag pluggar inte & jag går inte hemma och är arbetslös, skit skönt!!
Sitter just nu & äter två mackor med ost på, måste ha lite energi innan jag drar mig mot jobbet;) Har även köpt hem hallon & ananas, var ju billigt så why not?
Skall även hinna med att städa undan i mitt rum, hur nu det ska gå. Det spelar ingen roll hur fint det än blir, jag lyckas aldrig hålla det fint i mer än en dag... hur skall det då gå då jag flyttar hemifrån?:o



kolla vad vi hittade när mamma kom hem med en matkasse... Lilla Dexter!

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

Svar: Va gullig du är! Älskar att få såna gulliga kommentarer :D

2011-10-20 @ 12:24:45
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0