hur jag lyckas med allt är ett mysterium

Hur lyckas man skicka ett mess till helt fel person & försöka starta en konversation med denna person?
 Dessutom sade denna person flera gånger att det var helt fel person, att hon inte var min kompis, att hon inte visste vem jag var osv. Inte trodde jag på det, utan jag fortsatte...
Ibland blir jag bara så otroligt trött på mig själv!

Detta är då jag i ett nötskal, detta händer mig ganska så ofta faktiskt! Förstår inte riktigt hur, det förblir ännu ett mysterium:o


Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Härligt! :) Det är bra med mig, det är fredag så det gör det hela ännu bättre ;) Vad händer hos dig i helgen? :D



Ha en toppen helg!

Kram

2011-10-14 @ 09:15:10
URL: http://sannaaakrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0