tio år utan dig

Tio år sedan jag såg dig & jag hatar det. Jag hatar varje minut jag tänker på dig. Hatar alla stora högtider, födelsedagar osv. Vill att du skall vara här & verkligen se hur jag vuxit upp & hur det gått för mig. Du har missat så otroligt mycket... Vill ha det som alla andra har, hatar att alla blir helt förstörda så fort någon nämner döden, men om jag någonsin skall börja gå vidare är det ju bättre att dom i min omgivning vågar nämna döden.
På mitt sista utvecklingssamtal satt jag & min lärare & grät. Hennes man gick bort i cancer & det gjorde även min pappa, så vi satt där & grät samtidigt som vi försökte ha en så normal konversation som möjligt. Hon bara körde sitt race liksom, inga stopp eller funderare innan hon sa något. Sånt gillar jag! Vill jag inte prata om döden eller cancer säger jag till! Usch!
Vill bara ha dig här♥

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad jag än säger så kommer det inte lindra din smärta, men jag hur det är att förlora någon i cancer och jag lider, jag lider med dig<3



visserligen läker tiden alla sår men den läker aldrig smärtan och saknaden. Men med hjälp av saknaden kommer din pappa alltid leva inom dig. Sköt om dig gumman<3

2011-11-30 @ 14:07:14
URL: http://everybodylovesmia.blogg.se/
Postat av: beccis

vilken outfit/frisyr gillar du mest, den jag hade idag eller igår? (bilderna är i samma inlägg) trevlig helg!

2011-12-02 @ 15:45:54
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0