liten lista

Allmänt.. 

Namn Mikaela
Födelsedag 30nov
Hemstad Visby
Ögonfärg Gröna
Hårfärg Cendré
Stjärntecken skytt
Skostorlek 39
Är dina föräldrar skilda? yesbox!
Skor i dag boots & converse
Mål för året Besöka pappas grav, komma in på högskolan & flytta hemifrån
Det första du tänker på när du vaknar "jag undrar om jobbet hört av sig..."
Piercings öronen, men skall ta i naveln
Tatueringar skall skaffa denna månad
Namn på barn Tjej: Kimberly & Haley, Kille: Nathaniel, Chase & Clay
Vad vill du bli när du blir gammal? En snäll dam!
Drömjobbet Musiker eller undersköterska/boendeassistent
Favoritmat Ceasarsallad & makaroner m.korv
Sport Fotboll
Glass Äter inte glass 
Godis
Lakrits
Låt Lady Antebellum- never alone
Helgdag fredag!
Årstid vår/sommar

 

Senast du…

Skrattade? idag
Grät? nu i veckan då jag såg " extreme home makeover"
Kollade på film? igår
Drog ett skämt? Behöver inte, underhåller alla utan att dra skämt
Sjöng en sång? för en timme sen

Just nu…

vad ser man utanför ditt fönster? gräs, parkering & en massa lägenheter
Lyssnar du på musik nu? mais oui
Vad har du på dig? kläder
Vad är det på din musmatta? har ingen sån

Har du under den senaste månaden…

Druckit alkohol? absolut!
Rökt? nejnej
Shoppat? nej
Bakat? nej
Motionerat? jaaa
Solat? faktiskt inte
Haft sex? näää
Pussats med någon?
Pratat i telefonen mera än i 60min? yesbox

Vem..

Kan du lita på? Katrin
Vet allt om dig? Katrin & min moster typ
Längar du efter?  kommande vecka + helgen & my birthday


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0