ingen vet det jag vet, en hemlighet

Min hals är tjock, näsan rinner, jag är trött & jag fryser! Det kan nästan inte bli värre...
Jag hatar hösten & vintern, det är då jag blir så otroligt sjuk hela tiden. Kan vara frisk en-två veckor för att sedan bli sjuk igen... wtf?
Men skall inte klaga, det finns människor som har det mycket mycket värre än en själv:)

På tal om någonting helt annat, mamma kom in & väckte mig i morse runt åtta, hon ville att jag skulle hänga med till willys. Jag mumlar något till svar för att sedan somna om igen, vid nio kommer hon in igen... haha, så på en kvart var jag påklädd & i ordningfixad..


såhär kul har jag & Kim i väntan på att tvätten skall bli klar:)

Kommentarer
Postat av: Mia

Du får säkert höra det ofta men jag tycker att din blogg är rent av fantastisk. Du har alltid intressanta inlägg och din personlighet är så färgstark. Keep up the good work!

Hoppas du får en trevlig dag<3

xoxo

Mia

2011-11-10 @ 02:26:47
URL: http://everybodylovesmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0