Hope, Love, Faith

Dagens rubrik vill jag ha i nacken, funderar starkt på att göra den nu i slutet av denna månad då jag fått min lön! Vill ju så gärna ha en tatuering i nacken, så det blir nog denna. Iiih vad taggad jag blev nu på att göra en tatuering! hihihi :)

Väntar just nu på att mormor skall höra av sig så att vi kan ta vår promenad! Promenerar varje dag vilket är riktigt skönt, dessutom har jag inget gymkort för tillfället så får göra det bästa utav situatuionen= promenader!
Förresten, igår såg jag att pengarna på bordet gick på teve & gud vad jag skrattade då jag såg det i tidningen. eheheh, riktigt kul faktiskt!

Naj, skall fortsätta läsa bloggar nu:)
Ciao


Kommentarer
Postat av: Ida!



Hejsan vilken superfin blogg du har! :)

Kramis! :)

2011-11-22 @ 19:52:53
URL: http://lillbanditen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0