äntligen helg!!

Har varit på stan hela dagen & handlat julklappar & lite annat smått & gott. Kom hem för fem-tio minuter sen ungefär. Jag & Katrin har gått in & ut ur alla affärer som vi har, vilket är väldigt få affärer... Men vi hittade en massa saker i alla fall:)
Måste ännu köpa julpapper, snören & juletiketter, sedan har jag ännu några julklappar kvar att köpa, samt födelsedagspresenter. Men det hinns ännu med!

Har en fullspäckad helg med en massa jobb & utgång uppå det! Skall ut imorn med härliga vänner! Kommer bli grymt. På söndag jobbar jag, dock kväll. Så hinner inte göra något annat den dagen. På måndag & onsdag är det jobb som gäller. Kul att jobba på sin födelsedag... ehehe, dock så får jag ju ännu mer dagar denna månad vilket är skitbra!

Nu skall jag packa upp allt jag handlat idag sen skall jag mysa med Dexter & ladda ner film:)



Bjuder på lite härliga sommarbilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0