U make me wanna call u in the middle of the night, u make me wanna hold u till the morning light

Nu var det fyra dagar sedan jag skrev & det är inte alls likt mig. Har haft fullt upp hela helgen och dagarna i veckan. Men skall bli ändring, hoppas jag... :)
I fredags var det utgång. Drog först till Hamnplan med Katrin. Det var liveband där vilket var sjukt kul! Sen när det var en "liten" paus så drog vi till O'learys. För vart man än tittade på hp så var det bara äldre människor där. Så vi ringde O'learys och frågade om det var drag där, vilket det var. Jag & Katrin hade sjukt kul. Vi drack, vi dansade, vi träffade nytt folk! Sjukt rolig kväll! hahah, inge fyllebråk, inge gråt eller nåt sånt, som det annars brukar vara när vi drar allihopa.
Detta måste vi göra om!
Ehm, igår var det valborg, åkte hem från Katrin då. Somnade sjukt tidigt, men idag är jag hur pigg som helst! hahah, skumt! Såg ingen brasa, vilket var skönt. Det var för kallt ute. Haha, chicken eller vadå?;)
Nu väntar jag på att mamma skall komma hem så att vi kan cykla till apoteket...

Kommentarer
Postat av: tasha

haha jag vet fan fortfarande inte vilken skillnad det är :S

2011-05-02 @ 17:56:03
URL: http://ellohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0