Sådan mor, sådan dotter

Gick på stan en snabbis med mamma innan jag skulle till skoaln för att möta upp Julia. Då mamma & jag satte oss på donken för att vila våra ben så kom jag & tänka på våra cyklar, jag tittar på mamma och säger:
- Vart ställde vi våra cyklar??    Hon tittar på mig och börjar sedan fundera för fullt. Jag kunde verkligen se hur hennes hjärna arbetade för fullt. Sen säger hon:
-Jadu, vart ställde vi dom??    Både jag & mamma hade glömt bort vart vi ställde dom... Helt sjukt att man kan glömma bort något sådant...

Efter ett tag kommer mamma på vart vi ställt våra cyklar! hahaha, gud vad jag skrattade. Sådan mor, sådan dotter!
 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hahah jag brukar glömma av vart jag parkerat bilen... Inte det lättaste när jag har bilmodell mini (nissan micra) då den inte heller syns så lätt...



Hoppas din student blir riktigt awsome också! FY FAN VA VI ÄR BRA =)

2011-05-31 @ 17:16:24
URL: http://ladyhelga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0