Don't cry for a guy, let a guy cry for you, because girls give and forgive but guys get and forget

Vaknade runt 06:00 imorse utav världens dån utanför fönstret. Det första jag tänker på då jag vaknar är: shit det åskar!
Sedan sätter jag mig fort upp i sängen & knäpper på teven för att se om den är trasig. Vem fan knäpper på teven det första dom gör då det åskar utomhus? Man brukar oftast dra ur alla kablar & så. Men inte jag, jag skall se om teven FUNKAR innan jag gör något annat! Då kan man ju börja undra om jag är beroende  utav teven... Kanske lite? Hahah, ibland kan jag vara jävligt rolig.
Nej, nu blir det lite mys framför någon bra film innan jag skall sova. (Om jag lyckas somna, jag är rätt pigg nu. Men det brukar ju låta så kom jag på...)

Kommentarer
Postat av: sanna

hahhahah!bra att du vet att du är kul ibland mickis :D

2011-05-28 @ 10:53:59
URL: http://sannahhansson.blogg.se/
Postat av: Tellen

Ett fall för criminal minds^,

2011-05-28 @ 13:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0