just dance

Jag känner att jag måste skriva av mig. Det känns som om det har hänt alldeles för mycket saker denna helg, som jag inte kommer kunna hålla inne på. Samtidigt som jag vill skriva om det, så vill jag inte det. Det blir bara en massa fel om jag skriver om allt. Jag är så otroligt arg, besviken & ledsen på två av mina kompisar. Förstår seriöst inte hur den ena kan göra som den gör & att den andra kan säga som den gör.
Det går inte en enda dag utan att jag tänker på hur du var mot mig i 2:an, då funkade det inte alls att vara med mig, men nu blir du sur för att jag inte väntade på dig vid matsalen!:o Förstår inte riktigt hur du tänker där. Det är liksom det som gör mig så frustrerad. Det var tydligen helt OKEJ för dig att dissa mig under ett års tid, men nu får jag inte ens gå till matsalen utan dig... Gud, är så otroligt arg!

Kommentarer
Postat av: Alex

Finns här gumman! ♥

2011-03-28 @ 20:53:37
URL: http://alexandrasellin.blogg.se/
Postat av: Anonym

tänk på hur du själv beter dig

2011-04-05 @ 20:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0