if tomorrow never comes.

Jag är en lycklig tjej idag! Jag vet en till som är VÄLDANS mycket LYCKLIG ikväll med mig;) Eller hur Alex? heh
Om en timme ungefär är det dags för Criminal Minds & efter det är det Criminal Minds suspect behavior. Kan kvällen bli så mycket bättre??? NEJ NEJ NEJ!
(känns som om bara mina inlägg handlar om CM. But it's cool!!!)
På tal om teve, jag fick ett sånt sug att se Alive. Nej, hu, den skall vi verkligen inte se!
Nu skall jag gå till köket för att se om vi har något gott hemma till CM:)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

ÅHHHHH! :D CRIMINAL MINDS! Jag är självklart super duper lycklig ikväll! Hur kunde du veta det? :O ;) Hahahah! :D Ingen bättre kväll än ikväll! :D

2011-03-31 @ 21:37:55
URL: http://alexandrasellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0