But it's my heart that's breakin' down this long dusty road of mine

Sitter på RK & skriver loggböcker för fullt. Hela förmiddagen har jag funderat på vad jag & Julia kan göra på resterande utav våra träffar.. Har kommit fram till lite olika saker, så nu väntar jag bara på att hon skall svara eller komma med egna förslag.
Fick även sovmorgon imorse, det behövde jag verkligen kan jag lova! Gud, vad trött jag var igårkväll då jag kom hem! Kom inte hem förrän runt 20:00, från 08:30-15:30 var jag på RK, sen hem en snabbis för att sedan cykla till Atterdags & möta upp Hanna, vi skulle nämligen på arbetsintervju vid 17:00, hade sedan tjugo minuter på mig att cykla från pastavagnen till RK(det är då genom hela stan!!!). Det var kompisgrupps möte 18:00-19:30.
så snacka om att jag var rätt död när jag kom hem...

& imorn skall jag till Lärbro Fritidsgård tillsammans med Felicia & Helen. Kommer inte vara hemma förrän 23:25...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0