today...


DAGENS VILL HA
: en systemkamera!!!! 
DAGENS KLÄDSEL: Shorts, underkläder & tröja
DAGENS SMINK: Mascara, eyeliner & foundation
DAGENS FRISYR: Hästsvans
DAGENS HÄNDELSE: Eeeh...?
DAGENS LÅT: What are words- Chris Medina
DAGENS PLANER
: Film, film, film & en massa ätande. MUMS
DAGENS SAKNAD: Mr C
DAGENS DUMMASTE: min mosters & mina dumma kommentarer...
DAGENS SJUKA: Min tjocka hals som liknar en padda.
DAGENS DROG: musik, dricka & halstabletter
DAGENS ROLIGASTE: "sover du med glasögonen på??"
DAGENS FAVORIT: halstabletter
DAGENS KÖP: kofta
DAGENS GODIS: nothing
DAGENS HUMÖR: upp & ner
DAGENS ORD: HAHAHAH HAHAHHA HAHAHHA



Eftersom jag inte har nånting att skriva om så får det bli en lista igen. Vill även inte skriva alldeles för mycket här, då har jag ingenting att berätta för min moster;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0