dressed for success

Ibland älskar jag Juli månad men ibland hatar jag denna månad. Det känns som om jag inte har nåt annat att göra än att jobba, jobba & jobba. Jobbar sjukt jävla mycket nu, men det är det fan värt! Man tjänar mucho mucho!
Det är inget intressant som hänt mig alls... Eller jo, kanske lite smått. Har varit ganska nära på att få massa smällar av en äldre gubbe på mitt jobb, han har blivit sjukt irriterad på mig. Se, inte bara personer i min ålder som blir irriterad på mig;) ehehe, ena dagen är denna gubbe sur på mig medan han är glad på mig nästa dag. Går upp & ner för honom.
Längtar dock till måndag! Hoppas det blir lika lyckat som sist:))
I know, detta inlägg blev riktigt weird, har liksom bloggtorka, vet inte vad jag skall skriva så jag ba skriver på liksom. eheheheh puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0