Behind every successful person lies a pack of haters!!

Denna dag har varit så otroligt jobbig! Dödsfall på jobbet & jag höll på att börja grina då jag hörde om det, så jävla hemskt!! Sen du som kan höra av dig bara ang det, du sket i alla mina mess som jag skickat till dig igår ang vår "träff". Du är en skitstövel! Du har faktiskt förstört min sommar måste jag erkänna! Helt sick att jag föll för SAMMA jävla skit igen... Hoppas du har det bra med H iaf...
Nej hu, känner ett behov utav att träffa någon & bara vara. Vill komma ur min lilla bubbla!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Inte för att min bubbla är så mycket bättre just nu, men du får gärna komma in i min bubbla om du vill för en stund ! ♥

2011-07-19 @ 10:44:09
URL: http://alexandrasellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0