And I know that only time will tell us how to carry on without each other

Jag funderar, funderar & funderar på om jag verkligen skall göra den saken. Jag kan liksom inte sluta tänka på dig, I'm crazy about you, du har gjort mig helgalen i dig!! Skriver jag inte till dig och förklarar vad jag känner så lär jag ångra mig & gå runt & tänka på det hela tiden. Svarar du inte då så är det din förlust, för då har jag försökt för sista gången! Som tur är har jag en helt fantastisk vän som betyder otroligt mycket för mig. Är glad att jag har dig! Kan inte förklara hur glad jag är!! Det var du som fick mig att inse att jag kanske skulle skriva till honom & åtminstone försöka! ♥


Smile even if it's a sad smile because sadder than a sad smile is the sadness of not knowing how to smile

Kommentarer
Postat av: Alex

Min älskade vän, vad förvånad jag blev. Känner mig känd! ;) Finns alltid här för dig, och är det något jag lärt mig, så är det att om du vill ha något får man kämpa för det. ♥

2011-07-29 @ 15:58:43
URL: http://alexandrasellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0