I must stick with you forever'


Tyler Hilton- Use somebody (cover)


Pussycat dolls- Stick with you

slänger upp två bra låtar som jag aldrig kommer att sluta älska!

Halsen mår bättre, tacka medicinen för det! Har mest legat i sängen idag förutom då jag tog en promenad med mamma & Kim. Mamma hade oturen att halka omkull & slå i huvudet + resterande av kroppen. Stackars henne!!

På fredag är det fest, det lutar emot att jag är frisk till dess, but I will not be drinking;) En nykter kväll för mig faktiskt! På måndag börjar då skolan igen, fy f*n vad jag hatar det
Meeeeen jag måste klara hålla ut, tar studenten om fem månader!!! HELT FUCKING AWEEEEESOME!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0