first day in school'

Jag lyckades förvirra min nya lärare genom att bara byta plats- I'm proud of that! det var ett av alla mina mål detta år. eller...?
Jag kom ihåg att berätta min crazy dröm för Alex, vi hade superkul åt det! Glöm in criminal minds- maraton, sweetie;)
Jag höll även på att dö på väg till skolan, det var sjukt halt!!!
Har även pratat med Katrin, fast det gör vi iofs varje dag & vi har alltid lika kul & alltid lika mycket att snacka om:))

Med andra ord, min dag har varit riktigt AWESOME!!!

 


Kommentarer
Postat av: Alexandra!

Åh, jag glömmer inte en sån sak! :D

Otroligt bra gjort av dig att komma ihåg att berätta drömmen, helt sjuk var den :O Tur hon (eller någon annan) inte har dykt upp i mina drömmar! Då är vi illa ute ;)

2011-01-12 @ 16:29:25
URL: http://alexandrasellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0