everything reminds me of you...

Jag har inte träffat Katrin sen igår & det är jobbigt. För mig är det en evighet sen vi sist sågs. Jag är van med att vi träffas varje dag & umgås, men nu gör vi inte det längre.. Det känns skitjobbigt! Då måste jag i stället vänta tills kvällen då vi pratar i telefon för att säga det jag har att säga. Jag kan liksom inte säga det då det händer. Jobbigt! Haha, låter jävligt kul oxå. hahah, Vi är som helan & halvan.

På tal om nånting helt annat. Jag fick låna 300:- utav mamma idag till ett par nya BRA vinterskor! Mina förra har jag lyckats gå sönder. Gud vad snygga dom är! Bling Bling ;) hahah
Träffade även Alice, Felix & Robin (välkommen hem grabben!) en stund på stan. Det var riktigt kul att träffa dom igen=) Var ett tag sen.(känns det som...)



ibland vill jag bara ta bort alla festbilder från fb för att dom påminner för mycket om dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0