Day 8- ett ögonblick

Shit det finns så många ögonblick jag alltid kommer att minnas; när jag, Alice & Katrin drog till Sthlm, när Katrin & jag drog till Göteborg, första gången på krogen, då jag & Katrin fick kontakten igen, när jag & M bråkade, när jag åkte till Turkland. Som sagt det finns alldeles för många underbara ögonblick jag alltid kommer att minnas. 

Men det "häftigaste" ögonblicket var nog ändå när mamma & pappa gick skilda vägar efter flera dåliga år tillsammans. När dom kom med den "dåliga" nyheten om att dom skulle flytta isär var jag en riktigt glad tjej på ca 7år. Det var min största önskan jag hade då; att dom skulle flytta isär. Till slut hände det äntligen! Jag kan lova att jag gick med ett leende på läpparna ett bra tag!


Ett annat ögonblick ( yes, jag måste berätta detta med!!!!) var när jag & Katrin blev vänner igen! Vi har varit vänner sen vi var 6-7år & nu är vi alltså 19år!!! Hon ringde upp mig en dag & sa att hon ville träffas & reda ut allting som hänt mellan oss, så vi bestämmer träff en dag då vi slutat skolan ungefär samtidigt. Vi pratar ut om allting & börjar sedan träffas mer & mer. Sen dess har vi varit med varann nästan varje dag! Vi pratar även i telefon varje dag, flera gånger om dagen! Mitt livs bästa ögonblick ever! vi pratar om precis allting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0