why don't you come over here?

Bara två dagar kvar tills vi drar till fjällen. Nu börjar jag bli ganska så taggad, samtidigt som jag är väldigt nervös. Det är ingen bra kombination vill jag lova... Som sagt så började jag packa lite smått redan igårkväll, men det gick ju inte som planerat. Väskan blev överfull med en gång, & då hade jag ändå bara lagt i en masa underkläder, t-shirts & annat som är praktiskt. Idag eller för en stund sedan rättare sagt så hjälpte mamma mig. Hon är en ängel. Hon & Kim cyklade även med mig till Ö&B förut för att handla lite hygienartiklar som jag skall ha med mig. Jag lyckades cykla omkull på A7, mamma & Kim cyklade bara skrattandes förbi. HAha

 

 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Såg er när ni cyklade förbi mig och skulle hem igen! :D ♥

2011-02-02 @ 18:29:33
URL: http://alexandrasellin.blogg.se/
Postat av: sanna

SV;: awww (a) du är också bäst mickis <3

2011-02-03 @ 17:35:06
URL: http://sannahhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0