let me fall even if I hit the ground.

Sitter & arbetar med vår tipspromenad som vi skall ha för äldre människor som vi bjuder in till skolan. Min grupp lämnade mig just för att gå ut & ta ett bloss, så jag sitter kvar här själv & jobbar häcken utav mig. Vissa människor i gruppen gör mig så otroligt förbannad. Du måste seriöst sluta att bete dig som ett jävla arsle! Man tröttnar så otroligt på dig för att du förändras så fort din girlfriend är i närheten... Palla det!

Var bara tvungen att skriva av mig angående det... Skall nu återgå till jobbet.
I love the time and in between
The calm inside me
In this space where I can breathe
I believe there is a distance I have wandered
To touch upon the years
Reaching out and reaching in
Holding out holding in

I believe
This is heaven to no one else but me
And I'll defend it long as I can be left here to linger in silence
If I chose to would you try to understand

Oh the quiet child awaits the day when she can break free


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0