Dag 21- ett annat ögonblick

oj, ännu ett ögonblick som jag skall skriva om... Shit, jag som inte ens kommer på nåt.

Eller jo, det får nog bli om en riktigt rolig grej som hände under vistelsen i Tärnaby.

Jag & Erik åkte ankarlift, han på höger sida & jag på vänster. Vi skulle bara åka upp till mitten av den stora backen(första dagen i backen). När han skulle hoppa av så fastnade hans jacka i ankaret & gjorde så att han föll omkull baklänges. Jag tittade bakåt för att komma på ett sätt att få upp honom på fötter igen. Så när jag skulle gå av åt vänster så föll även jag omkull. Så där låg då vi, Erik på höger sida & jag på vänster sida i ungefär 1m djup snö. Ingen utav oss kom upp. Bettan(lärare) & Anna åkte bakom oss, så innan dom klev på liften sade liftgubben(jobbare) att dom hade två elever som ramlat ihop i backen. Bettan svarar då: Nej, det är bara Erik. Då svarar liftgubben: Nej, du har en elev på höger sida & en annan elev på vänster sida. Så Bettan kommer upp & hjälper både mig & Erik upp.

Detta är ett ögonblick jag ALDRIG verkligen ALDRIG kommer att glömma. Otroligt roligt!!!


Kommentarer
Postat av: Pederkajsa

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2011-09-12 @ 15:17:59
URL: http://pederkajsa.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0