When you see my face, hope it gives you hell

Jobb 12-21 ikväll på mitt hemmaplan! Kommer bli så otroligt roligt!!!
Dessutom fick jag ett sorts betyg ifrån min chef där det stod att hon rekommenderar mig starkt till andra äldreboenden! Åååh gud, vad jag blev glad när jag läste det! Jag visste verkligen inte att ordinarie personal hade tyckt så om mig, men nu vet jag:-) Vilken härlig känsla det var!!! Har nämligen varit väldigt orolig över att jag är för blyg & inte tar för mig, men det var verkligen tvärtom!

Tänkte faktiskt gå till jobbet idag så måste skynda mig att göra min lunch för att sedan dra, tar ju ett tag att gå. hehe


Kommentarer
Postat av: Daniella

Hej!

Ville bara önska dig en god jul!

Kram

2011-12-23 @ 15:11:53
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0