Never mind, I'll find someone like you. I wish nothing but the best for you, too

Har gått & blivit rödhårig & jag verkligen Ä L S K A R det!!! Trodde verkligen inte att det skulle vara snyggt på mig, var helt beredd på att från & med idag ha håret uppsatt hela tiden. Men icke, det är hur snyggt som helst! Igårkväll var det däremot: herregud, vad fan har jag gjort?? Idag är det: herregud vad hett!
Att det kan ändras så fort är helt sjukt, men det är väldigt bra för mig! hehe

Dessutom vet jag inte riktigt vad jag gett mig in på just nu, jag har tackat ja till jobb både under julen & nyår, why? Visst det ger bra med pengar, men kommer ju inte kunna fira jul med familjen & kommer inte kunna fira nyår med vännerna, kommer vara alldeles för trött för det. Jobbar nämligen 7-21 på nyår, älskar att jobba dubbelpass! (ironi!!!)
Men jag får väldigt mycket money money, vilket är väldigt väldigt bra!!!


I really miss you girl


Kommentarer
Postat av: Ida!!

Hejsan vad har hänt idag då??

Kram! :)

2011-12-07 @ 21:11:03
URL: http://lillbanditen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0