You have one chance, one life and what you do with it is up to you.

Kul att jag drog ner till biblioteket helt i onödan. Skulle ha skrivit ut min biljett på datorn, men deras skrivare funkar inte-.-' Helt sjukt, så då fick jag gå upp för dessa långa & branta backarna. Dog nästan på kuppen. Sen blev det inte bättre av att solen tittade fram, what the fuck with the weather? Ena stunden är det hur mörkt och blåsigt som helst, medan i andra stunden är det som nu: varmt & fint. Hur tusan skall det vara??? Usch, blir så sur!

Längtar dock till imorn, skall äntligen jobba då:) Glad tjej! ehhehe, skall bli skönt. Dock är det ett sånt där låååångt pass: 12-21, men det kommer jag att klara. Jag menar, har jag klarat av att jobba ca 10 dubbelpass i sommar så klarar jag ju morgondagens pass hur lätt som helst;)

Nej, nu skall jag på promenad med familjen & min kamera.


Alexandra, jag finns här för dig. Bara att ringa eller messa när du vill!!! ♥

Kommentarer
Postat av: Alex

Aw, det är så skönt att veta att du finns där. Jag älskar älskar älskar dig min vän ♥

2011-08-31 @ 18:31:35
URL: http://alexandrasellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0