There's a fire starting in my heart, reaching a fever pitch and it's bring me out of the dark

I flera dagar har vi haft höstväder, vart fan tog sommaren vägen liksom?? Jag har inte badat i havet, jag har inte rest något i sommar, jag har inte festat lika mycket som jag annars brukar göra. Jag har inte hunnit med att göra de saker jag velat göra, allt på grund av att jag varit så otroligt mycket på jobbet. Fast jag skall ju faktiskt inte klaga, jag tjänar pengar, egna pengar! Så nu håller jag både tummar & tår att jag får mycket jobb nu i höst/vinter/vår, det behövs!


Kanske dags att fixa matlåda?! För innan jobbet skall jag gå på stan & leta efter ett par byxor, känner att jag behöver det nu:)


Kommentarer
Postat av: Alex

fest hela helgen ? :D

2011-08-14 @ 12:46:27
URL: http://alexandrasellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0