Smile even if it's a sad smile, cause sadder than a sad smile is the sadness of not knowing how to smile

Åt på joda igår med några tjejer från klassen. Riktigt mysigt. Drog sedan vidare till en restaurang/uteservering för att ta en drink. Jag & H betalade aldrig ( servitrisen glömde att ta betalt från oss) så vi ställde oss upp och gick liksom. Min första springnota ever, shit what the heck liksom?? Trodde man ALLTID åkte fast för det, men tydligen inte. Aja, deras eget fel om dom byter servitören mot en servitris i stället.

Ikväll skall jag på bio med några folk, skall bli kul...? hoppas jag i alla fall, ingen film som jag vill se egentligen...


stämmer den ännu???

Kommentarer
Postat av: Alex

Haha, nej då. Verkligen ingen springnota ;) Ja, det satt på bussen och skulle också av där jag skulle av. sen gick dem efter mig och skrek och massa.och jag sprang typ hem :O

2011-08-17 @ 17:10:50
URL: http://alexandrasellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0