let it rain over me

Jag har många underbara vänner som finns här för mig i vått & i torrt, men det är speciellt en person som verkligen finns här. Vi har pratat med varann konstant i ett antal veckor nu. Vi prata om en hel del, mest killproblemen vi har just nu;) Eftersom vänner finns till för varann 24/7 så hör vi av oss till varann flera gånger under en dag, spelar ingen roll vad klockan är. Dock är det synd att vi inte kan träffas varje dag:( men det får fan bli ändring på det nu!!
Du är bäst, glöm aldrig det mina kära!!

Kommentarer
Postat av: Alex

Lite ofint och själviskt tog jag åt mig av detta :O Önskar jag fick en lägenhet så jag kunde bo i stan så kunde vi vara med varandra jääämt :D Finns alltid här för dig min vän. Älskar dif ♥

2011-08-18 @ 17:33:56
URL: http://alexandrasellin.blogg.se/
Postat av: Alex

Åh, gissa vem som kan förstöra min dag på två sekunder. Knekt kanske ?

2011-08-19 @ 19:02:26
URL: http://alexandrasellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0