En inte så intressant lista

10 saker som jag har gjort denna sommar:
-
Tagit studenten
- Jobbat, jobbat, jobbat
- Festat
-Umgåtts med vänner
- Blivit kär
- Planerat olika resor
- Skaffat katt
- Gjort saker som jag sedan ångrat
- Fått nya vänner
- Shoppat!! hahha

9 av mina främsta intressen:
- Umågs med familjen
- Umgås med vännerna
- Festa
- Shoppa
- Musik
- Fotografera
- Criminal Minds(besatt???)
- Träna
- Bara vara!

8 saker som jag uppskattar:
- Riktig vänskap
- Ärlighet
- Respekt
- Humor
- Familjen
- Vännerna
- Kärlek
- Musik

7 saker i rummet där jag sitter just nu:
- Teve
- Spegel
- Affisch på John Lennon
- Säng
- Mobil
- Ljus
- Bokhylla

6 saker som jag gjorde förra veckan:
- Jobbade
- Träffade Felix
- Träffade Alexandra
- Skrattade
- Åt mat
- Lyssnade på musik

5 olika maträtter du har ätit förra veckan:
-
Makaroner
- Paj
- Pizza
- Persiljebiffar m. potatis
- Äggakaka (USCH!!!!)

4 saker som jag har gjort 2010:
- Avslutade någonting på ett väldigt fel sätt 
- Fyllde 19år
- Flyttade
- Reste till Göteborg

3 saker som jag har gjort 2009:
- Träffade nya människor
- Hittade mig själv för ett tag
- I fell in love
2 saker jag ska göra idag:
- Se film
- Försöka prata med Mr C
1 av mina bästa minnen:
- Då jag, pappa & min lillebror Elias gick på Axels tivoli som var i Visby då. Minns att vi fick vara uppe hur länge vi ville, vi fick åka det vi ville, vi fick göra allt vi kände för den kvällen.

Lika bra att sluta nu innan jag blir alldeles för känslosam...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0