comment of the day

För några veckor sedan jobbade jag med Elona & Carina. Jag satt och drack Ramlösa då Carina helt plötsligt säger att jag kommer gå och fisa hela kvällen. För tydligen sätter kolsyrat vatten igång magen.

Elona & Carina: Nu har Mikaela gått förbi här igen, man ser alla småflugor efter henne. HAHAHAHHAHAHA
detta fick jag höra efter mig under hela kvällen. Vart jag än gick så sade dom att dom såg flugor flyga efter mig. hahah, såklart skulle dom berätta det för nattpersonalen oxå, höll på att dö lite... 

 

Kommentarer
Postat av: Alex

Känner mig inte stark, men vet att det finns där någonstans. Jag ska hitta det, klara mig igenom det och bli en ny person. En bättre.

2011-08-09 @ 18:47:09
URL: http://alexandrasellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0