Alla får ligga!

Är hemma själv i helgen & jag gillar det inte alls. Spelar musik väldigt högt för att våga gå in i alla rum i vår lägenhet. Är sjukt jävla rädd för att vara själv om jag skall vara ärlig...! Usch, kommer börja gråta för minsta lilla ljud:(

Igårkväll hade jag en liten fest här hemma, ett härligt gäng kom. Fy fan vad kul jag hade! Dock så drack jag alldeles för mycket, ramlade flera gånger, tappade bort min mobil på något konstigt vänster (när jag väl hittade den så lade jag bort den igen. Ett under att jag ens hittade den då och då), jag somnade även bredvid en väldigt fin pojke. Och idag mådde jag som jag förtjänar liksom, gosh! Aldrig mer liksom. Huuu, jag skall fan vara nykter i tre månader vafan! Pallar inte mer, skämmer alltid ut mig... ehehhehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0