walking in Memphis

Första dagen på lovet och jag har redan glömt vilken dag det är! Känns inte så jäkla bra faktiskt! Haha, but that's who I am!
Hm, är det normalt att vara hungrig direkt efter man ätit...? Jag är sjukt hungrig i alla fall, tror att jag skulle kunna få i mig en hel elefant/flodhäst. Det hade varit något! MUMS
Spökjakt ikväll, som jag längtar! Sist vi var ute så hörde vi en massa otäcka ljud, vi såg även en massa skepnader och ljus. Usch vad läskigt. Förstår egentligen inte varför man utsätter sig själv för sådant när man innerst inne vet att det är sjukt läskigt:o Det är säkert för att få den där kicken man alltid får när man är på något sådant.. Btw, Är det värt att ta med sig kameran??

Kommentarer
Postat av: patricia

Hej! Tack för din fina komentar, sånt gör en faktiskt glad =) Jo ja lyckas få en del skit i bloggen, men men =) Hoppas allt är bra med dig!



Kram!

2011-04-18 @ 18:53:33
URL: http://nattstad.se/patriciamutas
Postat av: Jenny.

Tack så mkt =)

roligt att folk gillar bilderna hehe..



Min hund blir 10 månader nästa månad :)

2011-04-18 @ 20:06:13
URL: http://jennymahler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0