it must have been love, but it's over now

Min dag har inte börjat bra! Jävla idiot som tror att han får kalla mig vad som helst bara för att jag säger vad jag tycker & tänker. Helt sjukt att folk inte tänker alls! Sen tror han att han vet så mycket om mig, stämmer det?? ehm, verkligen inte! Idiot alltså!
Anyway, har bara EN lektion idag så jag åker till skolan för den lektionen. Efter det skall min grupp fixa med projektarbetet som skall vara klart om två veckor typ... Shit, har en massa saker idag ju... Igår funderade jag starkt på att skolka från dagens lektion, but no! Måste ha bra betyg nu innan vi går ut! Haha, det enda jag tänker på nu är; pengar, studenten, kläder & bra betyg;) good thing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0