Baby, you're a firework

Har fått den satans låten på huvudet! Skulle inte laddat ner den, det enda jag tänker på då är när Felix sjöng den med hela munnen full med papper. Helt sjukt faktiskt! Så hela, precis H E L A dagen har jag gått runt & sjungit på den. Jag fick även Julia att sjunga på den;)
Underbart väder idag, till & från i alla fall. Ibland duggade det, ibland var solen framme. När vi kom in till stan igen så blåste det som bara den... Det märks i alla fall att våren har kommit. Sjukt underbart!!!
Imorn & på torsdag är jag även ledig, så har bara APU på fredag, sen slutar jag:) Wonderful!!
Funderar starkt på att simma då. Badar ju ännu gratis;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0