somebody said you got a new friend

- s o m e b o d y  s a i d  y o u  g o t  a  n e w  f r i e n d. D o e s  s h e  l o v e   y o u  b e t t e r  t h a n  I  c a n?

Slutade skolan 10:45 då jag och Julia snabbt drog från skolan för att hinna till busstationen. Vi hann! hah, den tjejen skall ju till Grekland imorn med sin pojk. Resan kommer gå skitbra, du kommer inte att dö. Du har bara lite resefeber nu innan. Jag kommer iaf sakna dig super mycket! Kom hem snart!:) hah

Då jag lämnat Julia vid bussen så gick jag snabbt för att möta upp Tellen. Gud vad jag diggar den grabben! Han är verkligen sig själv, går inte att klaga på att han spelar nån annan hela tiden. Du lär vara en av dom som kommer långt i livet! Umgicks med honom fram till kvart över ett tror jag, sedan skulle han göra nåt annat så det fick bli ett litet hejdå där.

Jag måste bara få klaga på att jag inte klarar av att äta mat! & jag kommer inte få supa på fredag... Aja, det klarar jag mig utan, men MAAAAAT!!!? När tusan skall jag få börja äta klokt igen??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0