because of you...

I lose my way
And it's not too long before you point it out
I cannot cry
Because I know that's weakness in your eyes
I'm forced to fake, a smile, a laugh
Every day of my life
My heart can't possibly break
When it wasn't even whole to start with


jag tänker på dig varje dag, även om jag inte vill. Du bara dyker upp där man minst anar det. Jag vill inte tänka på det eftersom jag hatar dig nåt enormt! Du har förstört mitt liv, jag vill inte bli jämförd med dig. Jag vill inte ha det så... Ibland önskar jag att jag inte lärde känna dig, jag önskar att du var för omogen för att få barn så att du lämnade mamma efter ni fått mig. Det är pga dig som alla blir helt till sig så fort dom råkar fråga mig om vad du jobbar med och vart du bor. DU HAR FÖRSTÖRT EVERYTHING!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0