one, two and three

Haft nationella prov idag & det gick bra... jag hoppas läraren tycker mitt arbete var bra gjort. Det var bra skrivet tyckte jag! Let us sit and wait for.
Om en timme skall jag & resterande folk från fritidsklassen till aulan i skolan för att lyssna på nån föreläsare som är här för att snacka om stress, kost & nåt mer. Lät intressant, but who knows? Har egentligen ingen större lust att kliva utanför ytterdörren, det är såååå kallt ute! Hade hellre stannat hemma &  pluggat det jag har kvar att plugga, hade varit mycket bättre! Men... vi får en dag ledigt pga denna föreläsning;) IT'S COOL BY ME!

Ikväll blire Greys Anatomy, I'm looking forward to it!
Imorn blire... CRIMINAL MINDS! Då lär jag sitta bänkad framför teven;) höhö, it's my favorite show!

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Igår var jag i skolan, tränade och slappade på kvällen! Allt bra idag då?

2010-11-18 @ 09:55:54
URL: http://slipsens.se
Postat av: Alexandra!

ÅHHHH! :D Hur har jag kunnat missa att du la upp en bild på världens näst begåvade man!?

Jisses, vad jag längtar tills i morgon! :D ♥

2010-11-24 @ 17:42:08
URL: http://alexandrasellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0