Monday mornin'

Jag vaknade av att jag hade ont i underläppen på vänster sida. Så jag sätter mig upp och känner i munnen på den sida och det jag känner är att min "platta" har åkt in genom mitt piercinghål. Så jag skyndar mig upp och kollar mig i spegeln, det jag ser är en svullen(läs SKIT SVULLEN!!!) underläpp. Det gör så otroligt ont bara av att snacka! Jag visade mamma det och hon ringde sjukhusupplysningen för råd. Dom kom fram till att vårdcentralen skulle ringa mig vid nio. En timme senare får jag ett samtal, sjuksköterskan bokar tid till mig idag, men båda mamma & jag anser att det är bättre om jag drog ner till akuten i stället för att vänta. För vårdcentralen kommer inte kunna göra nåt,utan dom kommer skicka ner mig...


Kommentarer
Postat av: Laura

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir :)

2010-11-15 @ 19:41:08
URL: http://lauritz.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Ser med mina kommentarer såhär innan skolan vilket är kul. Vad ska du göra idag då?

2010-11-16 @ 07:50:58
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0