I slept with someone in Fall Out Boy

"I slept with someone in Fall Out Boy and all I got was this stupid song written about me"


Är hemma nu. Måste säga att det känns väldigt konstigt & tråkigt att inte längre bo tillsammans med min moster & hennes kompis, Petra. Men det är även väldigt skönt att äntligen vara hemma igen. Har shoppat en massa bra/nödvändiga saker! Typ första gången nånsin?;) höh, På tal om det & ingenting så träffade jag en massa lärare på bussen/båten, det visade sig att dom skulle ta samma båt hem till Gotland som jag skulle. Jag blev typ lite rädd när jag träffade dom utanför skolan, jag började tänka på hur dom är då... hahaha, men dom var helt okej!

Naaj, nu skall jag börja packa upp mina saker, sen skall jag hoppa in i duschen & börja känna mig levande igen!

See you soon






I miss you guys!♥


Kommentarer
Postat av: sanna

Tack så mycket :D . Haha, jag har en vanlig digitalkamera, men kameran gör inte allt ;). <3

2010-11-02 @ 10:44:56
URL: http://sannahhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0