GRATTIS alla mammor!

Idag är det söndag och det innebär morsdag som alla vet, och det brukar ju nästan alla familjer fira med tårta och presenter till sin mamma. I år ville tyvärr inte min mamma ha någonting, och jag som hade tänkt på att köpa den nya boken av Mari Jungstedt. Men om hon inte vill ha något så okej... Ganska tråkigt egentligen, jag som gillar att ge bort saker;) höhö. Hm, kanske skall ge henne något litet, som en chokladkaka eller något sånt...? Det tackar man ju inte nej till.
Det är inte bara morsdag utan det är också sista dagen av helgen! It's pissin' me of, jag som hade velat ha en långhelg! Har faktiskt inte gjort så mycket i helgen, förutom att ha solat och retat småbröderna. I'm an evil big sister! höhö


Dessutom är det bara TVÅ HELA veckor kvar tills skolavslutningen! Men tyvärr skall jag gå på någon lyftutbildning den dagen så jag kan inte vara med på avslutningen... Nice!

Kommentarer
Postat av: freja

grattis grattis!

2010-05-31 @ 18:46:59
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0