It's all over thanks to you!

Som du nog redan fattat är jag ganska så trött på dig. Du tror att du alltid har rätt, att du aldrig gör nåt fel! Förstår inte hur du har mage att säga att det är jag som är för krävande för dig, det får det att låta som om jag är efter dig hela tiden, att jag inte låter dig vara. Egentligen är det tvärtom. Jag har inte snackat med dig på snart två veckor för att vi bråkat plus att du varit med din pojkvän. Det var ju det jag sa: du dissar mig för din kille. Du vill inte lösa nånting! Jag har sagt och gjort mitt, nu är det din tur att visa var du står!

Kommentarer
Postat av: Isabella

usscch va lack jag blir på sånna som dissar en vän för en kille.

SJälv har jag blivit dissad av mina bästa vänner för deras killar..

2010-06-30 @ 20:04:50
URL: http://isabeeella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0