i don't wanna do this anymore

Som rubriken lyder: I DON'T WANNA DO THIS ANYMORE! Jag har funderat och funderat hela kvällen och kommit fram till en förnuftig sak enligt mig. Eftersom du lyckats såra mig så många gånger har jag nu bestämt att all this crazy shit is over! Visst det är till mig du hör av dig om det är nåt, du har börjat öppna dig mer å mer, du visar oxå dina känslor- allt detta är SKITBRA, det är det verkligen. Men jag är bara så jävla rädd att det kommer bli värre om jag fortsätter att träffa dig, och jag vill inte bara vara en i mängden om du fattar.

Jag känner mig oxå så j*vla övergiven. Vid sådana här tillfällen önskar jag att jag aldrig hoppade av skolan första året på gymnasiet, utan att jag i stället tog studenten i år så att jag sedan kunde flytta hemifrån och starta om allting! Det hade nog varit sjukt skönt för mig!

Jag är så himla sur på mig själv oxå! Jag lovade mig själv hela tiden att: "när jag blir stor och får barn så kommer jag låta dom hälsa på deras morfar och lära känna honom, det jag aldrig fick göra..." Jag tog honom för given. Jag trodde att allt var bra med honom, trodde aldrig att han skulle gå bort så tidigt som han gjorde. Jag har nu lärt mig att man aldrig skall ta nån för given, man skall i stället ta dagen som den kommer och aldrig planera nåt långt innan man skall göra nånting, man kan aldrig vara säker på att allt kommer vara som vanligt...

Har oxå kommit fram till att jag är en sån person som aldrig ber om hjälp, jag är en person som måste klara mig själv, stå på mina egna ben utan att nån kommer och försöker hjälpa mig på nåt sätt. Vill ni verkligen hjälpa nån som mår dåligt så skall ni ALDRIG säga att ni förstår, för det gör ni inte förrän ni själva har varit med om samma sak

Gud vad sentimental jag blir på kvällarna, ba skit i allting...! Grattis Mikaela, du fick dig själv att just börja gråta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0